Witam,

Droga młodzieży, to do Was kierowany jest mój temat, którego chyba dosadnie nie należy tłumaczyć. Muzykoterapia nie jest terminem obcym, a zwłaszcza w czasach dzisiejszych. Niemniej jednaj przytoczę definicję owego zjawiska: mianowicie jest to dziedzina posługująca się muzyką lub jej elementami w celu przywracania zdrowia lub poprawy funkcjonowania osób z różnorodnymi problemami natury emocjonalnej, fizycznej lub umysłowej. Stosowanie tejże metody na przestrzeni dziejów przybierało różne postacie. Czy skuteczne? Kwestia dyskusyjna...
Bezapelacyjnie muzykoterapia jest częścią resocjalizacji, sęk tkwi w tym, czy można odnieść sukces w tej dziedzinie.

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Song challenge?

  Tak a propos mojego wcześniejszego posta o autoterapii.... Zapewne większość z Was słyszała czym jest gra pt. 'Song Challenge'.
O co dokładnie chodzi? Każdy użytkownik biorący udział w zabawie ma za zadanie przez trzydzieści dni wstawiać na swoją tablicę utwory spełniające dane kryterium i opisanie dlaczego dany utwór został wybrany właśnie tego dnia. Nie jest to proste zadanie. W mojej wersji nie będzie aż tylu dni, wybiorę tylko niektóre, a Wasze zadanie to dzielenie się własnymi przemyśleniami, wspomnieniami na temat wybranej piosenki i dodanie jej do komentarza.
Do dzieła :)

30 Day Song Challenge - Day 1 - a song that you listen to when you’re sad
 
 Otóż, kiedy jestem smutna, bardzo lubię się jeszcze bardziej katować i włączam sobie właśnie tę piosenkę przy której czasem sobie popłakuję. Pomaga mi to rozładować emocje. 
 

3 komentarze:

  1. No niestety i ja katuję się smutnymi piosenkami w moje smutne wieczory. Ale bardziej niż to polecam wieczory z przyjaciółką przy żurawinowo - pomarańczowym przy Jamalu, lub np. przy piosence "coś optymistycznego" to pomaga bardziej :) Poza tym co tam, pamiętaj że jestem silnym kibolem, jak się będziesz smucić, po prostu przyjdę i Ci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko, ale mam podobnie. Chociaż wolę się katować przy rapie.

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=6P--1elQwRE&translated=1
    Wspomnienia byłej miłości, grał mi to na gitarze;)też się nią katuję, gdy chcę poryczeć. A kiedy słyszę ją tak po prostu to wracają wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń